Marketingszöveg. – Ha valódi segítséget szeretnél, ne így válassz!

Írta: Pinezits Csaba Létrehozás dátuma: 2017.05.7 - 11:35 Olvasási idő: 6 perc

Régóta tudom, hogy a kommunikációm legfontosabb része a weboldalamon található marketingszöveg. Ezért folyamatosan keresem a megoldásokat, amelyekkel, javítani tudnék a kommunikációm hatékonyságán. Mivel azt már megtapasztaltam, hogy a szövegírás oktatóanyag nem segített ebben eléggé, ezért a hazai marketingszövegírás legismertebb  cégéhez fordultam. Nekik köszönhetem életem egyik legnagyobb csalódását.

 

Marketing szövegírás szolgáltatás

 

Sokan kisvállalkozó álmodozik arról, hogy találjon végre valakit, aki megírja helyette a tevékenységéhez szükséges marketingszövegeket. Ahol pedig igény van, előbb-utóbb lesz valaki, aki kielégíti ezt az igényt. (vagy valaki, aki lekaszálja a hozzám hasonló gyanútlan balekokat.)

Miután az interneten megtaláltam a hazai marketing szövegírás fényes tekintetű csillagát, azonnal ráharaptam az általa megosztott információkra. Feliratkoztam az email listájára, és szinte ittam a szavait. Ahogy a szövegeiben hemzsegő angol kifejezésekből kihámoztam a lényeget, azonnal láttam, hogy kétség sem férhet a zsenialitásához. Vagyis, a hozzám hasonló halandó, sosem fog olyan szöveget írni, mint ő. Így aztán, amikor tett egy ajánlatot, nyomban lecsaptam rá.

 

Mi volt a szövegírás ajánlat?

 

Számomra az egyik legtöbb időt felemésztő tevékenység a blogolás. Minden héten meg kell írnom egy új sztorit, amit megosztok a weboldalamon. Ez pedig nem mindig megy könnyen. A marketingszövegíró ajánlata az volt, hogy minden héten megírnak nekem egy blogbejegyzést. Mivel jutányos áron kínálták a havi 4 blogbejegyzés megírását, nyomban lecsaptam az ajánlatukra. Aláírtam a megrendelőt és elutaltam a pénzt. Aztán vártam. A megígért cikk azonban nem akart megérkezni.

 

A marketingszövegírás valósága

 

Eltelt néhány hét. Néhány telefonhívás eredményeként megtudtam, hogy a cégnél dübörög az üzlet, rengeteg a megrendelőjük. Annyira, hogy alig győzik. De hamarosan hamarosan vesznek fel munkatársakat, akikkel megoldják a problémákat. Így aztán vártam tovább.

A következő hetekben kiderült, hogy nem sikerült megoldaniuk a munkaerő problémákat, sőt az a munkatárs is felmondott, aki az én blogcikkjeimet írta volna. Így további türelmemet kérték.

A következő hetekben megismerkedtem egy tehetséges szövegíró hölggyel. Miután sikerült megegyeznem vele, elvállalta a tevékenységemhez szükséges szövegírási feladatokat. Ezután írtam a szövegíró cégnek: Mivel ennyi idő elteltével sem sikerült megoldaniuk a cikkek megírását, kérem vissza a pénzemet.

 

Az eredménytől egészen megdöbbentem…

 

Húsz percen belül megérkeztek a cikkek az email fiókomba. Mintha egy varázsütésre teljesült volna az álmom. De sajnos volt egy kis bibi: Amikor a cikkeket átolvastam, kiderült, hogy teljesen  sablonos szócikkek voltak, amiket valószínüleg a wikipédiából másoltak ki. Csak átírták az első mondatot, és beillesztették alá a tartalmat. Így azonban teljesen használhatatlanok voltak számomra, vagy bárki más számára.

Mivel a szerződésünkben nem tértünk ki a cikkek tartalmára, így már szavam sem lehetett. Megkaptam a cikkeket, mégha használhatatlanok voltak is. Ugrott a pénzem, és így még csak nem is panaszkodhatok. Zseniális megoldás 🙁

 

Tanulópénz:

Viszonylag kis összegbe, mintegy 50-70 000 Ft-ba került ez a kis tapasztalat. Plusz még egyszer ennyibe került a tréning. Igazából nem is az összeg nagysága miatt bántott, hanem azért, hogy így balekot csináltak belőlem.

Tanulság:

Azóta csak úgy dolgozunk együtt a szövegírókkal, hogy előbb elküldik a cikket nekem, átolvasásra. Miután ez megtörtént, és úgy találtam, hogy a cikk számomra használható, akkor fizetem csak ki az árát. A tisztességes szövegírók mind elfogadták ezeket a feltételeket.

Még egy kis érdekesség ehhez a sztorihoz:

Mivel továbbra is elismertem ennek a szövegíró cégnek a szaktudását, befizettem egy tréningjükre. Úgy gondoltam, hogy talán sikerül ellesnem néhány fogást a repertoárjukból.

Az ebédszünetben az asztalszomszédaimnak megemlítettem, hogy milyen tapasztalatom volt a cég szolgáltatásával kapcsolatban. Kiderült, hogy a többiek mindegyike átesett valami hasonlón. Ők ugyanúgy nem kapták meg a kifizetett cikkeket. Ahogy az egyik hölgy fogalmazott: “Azt hittem én rontottam el valamit…”

Ez egyszerűen megdöbbentő. Hihetetlen, hogy ennyire balekok vagyunk…

Azt hiszem az összes piacon található célcsoportok közül, csak a vállalkozók ennyire motiváltak. Szerintem csak velünk lehet ilyet megtenni.  Csak mi tesszük meg azt, hogyha valahol átvernek is, újra visszamegyünk oda, és további összegeket fizetünk azért, hogy a vállalkozásunknak egy kis esélyt adjunk. Ezért virágzik a hazai marketing piac. Mert most sokan következmények nélkül újra és újra átverhetik a hazai vállakozókat. Mi pedig mindig azt hisszük, hogy a hiba bennük van.

 

Szeretnél egy olyan weboldalt a vállalkozásodhoz, ami megtöbbszörözheti az online bevételedet és ami minimális emberi beavatkozással hozza a vásárlókat a hét minden napján?

A jó hír az, hogy ehhez nem kell marketing szakértővé válnod! Ha érdekel az az egyszerű módszer, amivel ezeket elérheted, kattints a gombra!

Érdekel a módszer!

 

Érdekel, hogy néhány egyszerű trükk hogyan tudja megnövelni a vásárlóid számát a weboldaladon? Ha igen, akkor az INGYENES Weboldal Tuning videóim neked valók! Kattints a linkre, és nézd meg őket!

Megnézem a videókat!

Véleményed fontos számomra. Kérlek, oszd meg velünk itt!

Gyakorlati segítség online sikerekhez

Neked nincs szükséged az online marketing szakértőinek összes tudására. Az sem kell, hogy bármelyik szakterület szakértője legyél. Csak az a fontos, hogyan tudsz leggyorsabban pénzt keresni az internetes üzleteddel. Hogyan tudod a legnagyobb eredményt elérni, a leggyorsabban és a legegyszerűbb módon. Ebben tudok segíteni Neked.

Üdvözlettel,
Pinezits Csaba